Velg avdeling Bjørnehiet
Sommeren nærmer seg, og det er tid for å planlegge ferien for både små og store.

Denne helgen gir vi hodelusa hard motstand

Takk til alle som ved å delta og/eller ordnet til gjorde at vi fikk en veldig fin sommerfest og en fin avslutning for våre 5-åringer.

Sommerferien nærmer seg veldig for de fleste av oss og vi vil ønsker dere alle en god sommer.

Lykke til for dere som skal videre til skole og andre barnehager, - snakkes etter ferien til alle dere andre:)

Hilsen personalet i Varden barnehage

Oversikt over planleggingsdager for Storhaugbarnehagene.

Vi i Varden barnehage ønsker dere alle en riktig god jul.

Vi takker for hjelp og forståelse i en krevende desembertid og håper nyåret byr på mer stabilitet.

Minner også om planleggingsdagen 2. januar. Barnehagen er da stengt.

Har du glemt din første skoledag? Ikke …?

Det var det vi tenkte … Derfor oppfordrer Foreldreutvalget for barnehager (FUB) og Foreldreutvalget for grunnopplæringen (FUG) foreldrene, barnehagen og skolen til å begynne tidlig med å forberede barna. For å bidra til en smidig overgang mellom barnehage og skole har FUG og FUB laget et lettfattelig hefte med tips til foreldre av barn som skal ta steget fra barnehagen og over i skolen. Lykke til!

Mobil: Maurtua           95435694

Mobil: Bikuben           95458942

Mobil: Revehiet          95449386

Mobil: Bjørnehiet        95410792

NB! Det gamle fasttelefonnummeret (51530460) er ikke i bruk lenger.

Postadresse til barnehagen:

Varden barnehage,