Velg avdeling Lønn
Det er 29 dokumenter i arkivet.
I går tok vi bussen til Trollskogen på Hundvåg - der storkoste alle seg med lek og prosjekter i skogen, medbrakt lunsj, små og store intriger, latter og samhold!

Sommeren nærmer seg, og det er tid for å planlegge ferien for både små og store.

De to store Apeskrekk-trærne inne på barnehagens område, er dessverre døde/i ferd med å dø og må fjernes.

I morgen kl.9.00 starter fellingen av trærne. Tilkomsten til barnehagen er som normalt, men gaten utenfor vil i perioder være stengt og dere må kanskje ha litt ekstra tålmodighet for en sikker adkomst.

Det blir foreldremøte i St. Svithun barnehage onsdag 20.september kl. 18.00-19.30.

Håper alle har anledning til å komme.

Denne helgen gir vi hodelusa hard motstand

Minner om at barnehagen åpner kl. 7.30 i juli.

I uke 29 (17.-21.07.) vil St. Svithun barnehage og Nymansveien barnehage slå seg sammen. Vi vil ha tilholdssted i Nymansveien den uka. Der vil dere selvfølgelig treffe kjent personale fra St. Svithun hele uka.

GOD SOMMER TIL ALLE!

Vi har for tiden mange barn med vannkopper i barnehagene. Vær obs på utslett.

Vi minner om at det er karneval i barnehagen fredag 24. februar!

Vi i St. Svithun barnehage ønsker dere alle en riktig god jul.

Vi takker for året som har gått og håper nyåret vil by på mer stabilitet enn det som har vært tilfelle i desember.

Vi minner også om planleggingsdagen 2. januar. Barnehagen er da stengt.

Hei alle sammen!

Vi ønsker at akebrett som brukes til og fra barnehagen i disse snøtider parkeres utenfor porten ved sykkelstativet. De skal ikke settes innenfor porten, ved døra eller utenfor skuret. Er dere redd for det, bør det låses fast.

Takk :)

Husk planleggingsdagen onsdag 17.08.22.

Barnehagen er da stengt.

Minner om at åpningstiden i St. Svithun barnehage, fra 1. juli til og med 31. juli, er 7.30 til 16.30.