Avdeling Auglend - avdelingsleder Haugåsstubben 1 D 4016 Stavanger Telefon: 908 29 683
Avdeling Hillevåg - avdelingsleder Gerd-Ragna Bloch Thorsens gate 17-19 4016 Stavanger Telefon: 930 51 965
Postadresse Postboks 355 Forus 4067 Stavanger Telefon: 95011708 Send oss e-post
Redaktør: Hanne Rosså Lindanger
Det er 1 dokumenter i arkivet.
Midlertidig endring av levering og hente-sted for Bjørnen.

Informasjon om midlertidig endring av levering og hentested for Bjørnene

Inngangspartiet vårt vil være stengt den nærmeste tiden på grunn av reperasjon av platting foran døren. Vi har derfor gått ut med følgende informasjon:

Barna skal fra mandag 02.10.23 leveres og hentes ved snekkerboden. Barna skal være ute og må derfor være ferdig kledd i uteklær som tåler dagens vær. Snekkerboden finner dere ved å gå gjennom hovedport ved Bygg vest og se til venstre. Vi er møter dere der fra kl 07.15. Barnas sekker og svarte bagger til ekstratøy vil bli plassert i denne boden.

Håper dere kan ta dere tid til å forberede barn på denne endringen i morgenrutinene.

Så håper vi at dette arbeidet vil ferdigstilles snarlig og at vi får gleden av et forsvarlig inngangsparti.

Takk for samarbeid.