Velg avdeling Nyheter fra FAU Hillevåg
Avdeling Auglend - avdelingsleder Haugåsstubben 1 D 4016 Stavanger Telefon: 908 29 683
Avdeling Hillevåg - avdelingsleder Gerd-Ragna Bloch Thorsens gate 17-19 4016 Stavanger Telefon: 930 51 965
Postadresse Postboks 355 Forus 4067 Stavanger Telefon: 95011708 Send oss e-post
Redaktør: Hanne Rosså Lindanger

Onsdag 14.august 2024
Fredag 15.november 2024
Torsdag 2.januar 2025
Fredag 3.januar 2025
Tirsdag 22.april 2025

Disse dagene vil barnehagen holde stengt.

Demningene på Vannassen skal rehabiliteres, og i den forbindelse vil store deler av området rundt Vannassen bli stengt av med anleggsgjerder. Det blir satt opp anleggsgjerder i neste uke, som vil stenge av store deler av turområdet. Det vil derfor ikke være mulig å gå rundt Vannassen på turveier i starten av anleggsarbeidene – før en får etablert de nye stiene. Det blir satt opp skilt med alternative ruter, når turveiene blir stengt av anleggsgjerdene.

Det står mer informasjon om prosjektet på følgende link:

Velkommen til alle nye og godt å se alle igjen etter sommerferien.

Virksomhetsleder har utviklingspermisjon 1.9-31.12. Fungerende virksomhetsleder i samme periode er Hanne Rosså Lindanger som er virksomhetsleder i Åsen-barnehagene.

Konstitueringsmøte for FAU og SU er satt til tirsdag 12. september kl 18-20 på personalrom, 1 etg i Auglend barnehage

Endelig kom julegaven som nissen kom med brev om i desember.

Tusen takk til Barnas Musikkteater.no

Vi fikk en magisk forestilling med "den levende dukken" for alle barna i Auglend og Hillevåg barnehage i dag, tirsdag,30.mai.

Det var akrobatene Remi og Paula som bergtok oss i dag. Det var mye latter og glede de 40 minuttene forestillingen varte.

Et nytt barnehageår starter mandag 15. august, en merkedag og stor dag for oss alle!

Velkommen alle sammen!

Mer informasjon om høsten vil komme fra avdelingen og noe blir lagt ut her på forsiden i tiden som kommer.

Er noe uklart for deg og din familie så ta kontakt og spør de ansatte på avdelingen!

Lykke, lykke til med oppstart alle sammen og spesielt til dere som er helt nye.

Vi vil gjøre oppmerksom på at foreldrebetalingen for en heltids barnehageplass øker fra 1. januar 2022, til kroner 3.315,- per måned.
På fakturaen som kommer i februar er det gjort korrigeringer for økt foreldrebetaling i januar måned.
Ekstra betaling for mat og andre aktiviteter kommer i tillegg slik som før.
Fra og med 1. august 2022 reduseres prisen for en heltidsplass til kroner 3.050,- pr måned.
Du betaler elleve måneder i året, august er betalingsfri.

Ett til annerledes år nærmer seg slutten og vi takker for mye god hjelp og godt samarbeid!

Vi ønsker dere alle en riktig god jul og ser frem til variert lek og mange allsidige aktiviteter for barn og ansatte i 2022!

Vi har mye å glede oss over og er takknemlige for det!

Minner om at vi har planleggingsdag mandag 3. januar 2022 - barnehagen er stengt denne dagen.