Avdeling Auglend - avdelingsleder Haugåsstubben 1 D 4016 Stavanger Telefon: 908 29 683
Avdeling Hillevåg - avdelingsleder Gerd-Ragna Bloch Thorsens gate 17-19 4016 Stavanger Telefon: 930 51 965
Postadresse Postboks 355 Forus 4067 Stavanger Telefon: 95011708 Send oss e-post
Redaktør: Hanne Rosså Lindanger
Det er 1 dokumenter i arkivet.
Uke 40 og 41 i bilder

Vi har lekt mye kjekt både ute og inne og hatt tema fugler.

I samling har vi sunget mye "Kråkesangen". Barna har blitt kjempegode på teksten.
Sangen har varierende rytme og da er det kjekt å bruke instrumenter til - siste verset med "myggen" er det morsomste, for da går takten fort!

Vi har også laget fuglemat som vi skal henge opp i trærne når vi er på tur i skogen.
Spennende å få være med på å se og snakke om frøblandingen, legge oppi former og så etter hvert erfare at det stivner og blir hardt.
Så håper vi at fuglene blir glad for litt ekstra mat.

Ellers ser vi at barna leker veldig kjekt sammen, både ute og inne.
Vi har akkurat flyttet inn på nytt baserom inne; vi er oppe i 2. etasje, men har fått det store rommet i midten i tillegg til tre grupperom.
Vi tror det blir veldig bra for barnegruppen å kunne dele dem opp og ha lek på flere rom. Barna virker veldig fornøyde med nytt område inne.

Main Image

Bilde 1 av 10