Velg avdeling Smørblomst
Hovedadresse Nedre Stokkavei 44 4023 Stavanger Telefon: 971 44 903 Send oss e-post
Stokka Christian Skredsvigs vei 27 4023 Stavanger Telefon: +47 51 91 31 33 Send oss e-post
Stokkadalen Nedre Stokkavei 44 4023 Stavanger Telefon: +47 51 91 32 55 Send oss e-post
Stokkatunet Besøksadresse: Chr. Skredsvigsvei 25, 4023 Stavanger Postadresse: Postboks 355, 4068 Stavanger Telefon: 97144903 Send oss e-post
Redaktør: Bente Sjøthun

Vi er en 3 - 6 års avdeling, og holder til i 2 etg, bygg 2 i Stokkadalen. Vi som arbeider her er:

Adrian Leziak - Pedagogisk leder

Hilde E Gjeseth - Barne- og ungdomsarbeider:

Marian Lien - Barne-  og ungdomsarbeider

Lea Haugsbø - Utfører

Christine Adlam - Utfører

Vårt mobilnummer er: 918 04 978

Fra mandag 23. oktober 2023 kan foreldre med barn i Stokka-barnehagene kommunisere med
barnehagen gjennom Vigilo.

Vi har hatt en flott tur til skogen sammen med barna, hvor vi har utforsket høstens tegn og bygget kreative ting med pinner.

Det har vært en gøy opplevelse for barna å se høstens skiftende farger, små sopp som dukker opp, og følelsen av høst i luften. Dette har bidratt til å styrke barnas forståelse for årstiden og deres forbindelse til naturen rundt oss.
Sammen har vi bygget hus/hytte med alle mulige greiner og pinner vi fant liggende i skogen.

Briller til barn-ordningen var ny 1. august i fjor. Dersom barnet ditt trenger briller, er sannsynligheten stor for at dere har rett på pengestøtte fra NAV. Pengestøtten trekkes rett fra regningen hos optiker, og man trenger ikke sende noe til NAV selv.

Les mer om ordningen på https://www.nav.no/briller-til-barn

Presentasjon fra foreldremøte på smørblomst