Hovedadresse Nedre Stokkavei 44 4023 Stavanger Telefon: 971 44 903 Send oss e-post
Stokka Christian Skredsvigs vei 27 4023 Stavanger Telefon: +47 51 91 31 33 Send oss e-post
Stokkadalen Nedre Stokkavei 44 4023 Stavanger Telefon: +47 51 91 32 55 Send oss e-post
Stokkatunet Besøksadresse: Chr. Skredsvigsvei 25, 4023 Stavanger Postadresse: Postboks 355, 4068 Stavanger Telefon: 97144903 Send oss e-post
Redaktør: Bente Sjøthun
Stokka-barnehagene

I januar 2020 ble Stokka barnehage og Stokkatunet barnehage slått sammen til en virksomhet – Stokka-barnehagene. Vi omgir oss i vakre og estetiske omgivelser sentralt på Stokka med nærhet til flotte turområder ved Lille og Store Stokkavann. Samtidig er barnehagen sentralt lokalisert med god tilgang på offentlig kommunikasjon samt gåavstand til sentrum. Barnehagene har i tillegg gode muligheter for parkering.

I Stokka-barnehagene er vi rundt 95 ansatte fordelt på tre adresser. Vi er en virksomhet som er preget av et godt faglig miljø og engasjerte voksne, og vi har et høyt fokus på faglig utvikling.

Stavanger kommune har satset på å heve kvaliteten i barnehagene gjennom en felles kvalitetsplattform bestående av fire satsingsområder; relasjonskompetanse, språkkompetanse, interkulturell kompetanse og tidlig innsats kompetanse. I Stokka-barnehagene jobber vi for å sikre at barna blir sett og møtt av kompetente voksne som legger til rette for barns helhetlige utvikling.