Heldagstur til Sæteren gård

Tirsdag 5. september drar vi på heldagstur til Sæteren gård med maxigruppa og barna hentes på Sæteren.

9:15 gjør vi oss klare og så går vi til Bekkestua.  Herfra tar vi bussen til Steinsskogen gravlund hvor vi begynner vår tur inn i skogen.  Vi kommer til å gå på sti til gapahuken på Gardlaushøgda hvor vi spiser lunsj.  Så går vi videre til Sæteren hvor vi kan fortsette å leke og fyre opp bål.
På denne turen legger vi voksne vekt på at vi har god tid, skal hygge oss og bli bedre kjent som gruppe.  Vi har tidligere sett at barna kan bruke litt tid på å komme i gang og bli kjent i Maxigruppa; det er mye som er nytt, spennende og kanskje til og med litt skummelt.  Så en tur som dette ønsker vi skal være et positivt bidrag.

Barna må ha med
- klær etter vær
- sekk med mat til to måltider (PS: Pass på at sekken er god å bære og har bryststropp)
- drikkeflaske
- sitteunderlag

Foreldre 15:30-16:00
For at dere foreldre også skal få bli bedre kjent så inviterer vi dere til å komme opp på Sæteren for å bli med på turen og treffes her.  Da kommer dere opp mellom 15:30 og 16:00.  Ta gjerne med dere noe mat og så kan dere grille og kose dere sammen.
Personalet drar 16:00.