Velg avdeling Lederteam
Hovedadresse Skeiehagen 37 4083 Hundvåg Telefon: 51 912121 Send oss e-post
Buøy barnehage Styrmannsveien 21B 4085 Hundvåg Telefon: 90 51 35 75 Send oss e-post
Vågen Barnehage Øvre Vågen 11 4085 Hundvåg Telefon: 51 85 80 90/ 90 18 14 29 Send oss e-post
Husebøstykket barnehage Vestrikroken 1 4085 Hundvåg Telefon: 51 85 09 50 Send oss e-post
Torsahagen barnehage Terje Vigensvei 19 4083 Hundvåg Telefon: 51 91 23 33 Send oss e-post
Skeiehagen barnehage Skeiehagen 37 4083 Hundvåg Telefon: 51 91 21 22 Send oss e-post
Redaktør: Elisabeth Aarthun-van der Hagen
Barnehageplass Stavanger kommune
Søk barnehageplass
Vedtekter
Pris og betaling
Samtykker innhentes nå i Vigilo

Fra mandag 06.november kan foreldre med barn i Hundvåg-barnehagene kommunisere med barnehagen gjennom Vigilo.

Som foreldre med barn i barnehage, finnes det et Foreldreutvalg for barnehager på nasjonalt nivå, som tar opp, og fokuserer på aktuelle temaer tilknyttet barnehager. Lokalt finnes  Stavangerbarnehagenes foreldreforening, som også jobber for foreldre med barn i barnehage.

FUB er forkortelsen på Foreldreutvalget for barnehager, og er et nasjonalt utvalg for foreldre med barn i barnehage. FUB er et selvstendig rådgivende organ for og med foreldre med barn i barnehagen. FUB er også en høringsinstans for Kunnskapsdepartementet i saker om samarbeid mellom hjem og barnehage. Gjennom informasjon og veiledning overfor foreldrene, skal FUB styrke foreldreengasjementet og foreldreinnflytelsen i barnehagen. FUB skal jobbe etter følgende hovedmål: "Samarbeidet mellom hjem og barnehage skal bidra til at alle barn i barnehage får et best mulig tilbud." Du kan lese mer om FUB her.

Stavangerbarnehagenes Foreldreforening (SBF) er en upolitisk, selvstendig organisasjon og representerer alle foreldre i Stavangers barnehager, både de kommunale og de private. På denne siden kan du enkelt finne informasjon som er nyttig for deg som forelder og lese nyheter om hva som rører seg på barnehagefeltet i Stavanger.

Er det ting du lurer på eller trenger støtte til som foreldre, kan både FUB og SBF være til hjelp.

Du vil alltid finne link til FUB og SBF til høyre på Hundvågbarnehagenes hjemmesiden. Trygg på logoen som tar deg til de aktuelle nettsidene.