Velg avdeling Askeladden
Postadresse Madla barnehagene, Postboks 355, Forus 4068 STAVANGER Telefon: 95056602 Send oss e-post
Bråde barnehage Storåkerveien 10 4046 Harfsfjord Telefon: 51913180 Send oss e-post
Molkeholen barnehage Madlamarkveien 4 4042 Harfsfjord Telefon: 51 50 73 83 Send oss e-post
Sandal barnehage Fasanveien 19 4042 Hafrsfjord Telefon: 51912340 Send oss e-post
Slåtthaug barnehage Havrestien 12 4042 Hafrsfjord Telefon: 51 91 33 40 Send oss e-post
Hafrsfjord åpen barnehage Regimentsveien 30 4045 Hafrsfjord Telefon: 95 80 28 82. Send oss e-post
Smiodden åpen barnehage Storlomveien 11 4049 Hafrsfjord Telefon: 989 03 426 Send oss e-post
Redaktør: Hilde Fagervik
Det er 2 dokumenter i arkivet.

VELKOMMEN TIL ASKELADDEN

På avdelingen er det 3 barn og 3 ansatte.

Vi som jobber her er: Tone Elin, August og Diana

Telefonnummer:  951 61 410

E-post: tone.elin.sedberg@stavanger.kommune.no

VELKOMMEN TIL JULEFROKOST

Vi ønsker foreldre og søsken hjertelig velkommen til å spise frokost sammen med oss på Luciadagen, 13. desember.
Vi servere enkel frokostbuffet kl. 7.30-9.
Skolestarterne går Luciaprosesjon ca. kl. 8.
Vi forventer ikke at dere er tilstede hele morgenen, men det er fint for barna om dere har tid til å sitte ned noen minutter, gjerne ta en kopp kaffe.

WELCOME TO CHRISTMAS BREAKFAST

We warmly welcome parents and siblings to have breakfast with us on Lucia Day, December 13th.
We serve a plain breakfast buffet from 7.30-9 am.
The school starters attend Lucia procession around 8 a.m.
We do not expect you to be present all morning, but it’s nice for the children if you have time to sit down for a few minutes, maybe have a cup of coffee.

Vi setter stor pris på at så mange foreldre bidro med varme og kalde retter, kaker, boller og masse annet godt, for at så mange tok seg tid til å være med på Åpen Dag og for at dere kjøpte mat, drikke og lodd.

Sykehusklovnene er takknemlige for alle pengene som ble samlet inn, det er registrert kr. 3672, men vi vet at noen av foreldrene ikke skrev 'Slåtthaug barnehage' da de betalte på Vipps, så beløpet er nok høyere.

21.oktober inviterer vi alle foreldre til Åpen Dag i barnehagen, klokken 14-16. Det vil bli salg av mat/ kaker og drikke. Vi har også loddsalg der man kan vinne kjekke premier.

Pengene vi samler inn skal vi gi til Sykehusklovnene. Les mer om Sykehusklovnene her

Vi er avhengige av at foreldre bidrar med matrett/ kake, det vil derfor bli hengt opp lapp i alle garderobene der dere kan skrive hva dere vil bidra med.

Nærmere informasjon vil bli hengt opp i garderobene på avdelingene.

Det nærmer seg februar og karneval. Vi skal undre oss, undersøke, prøve ut og eksperimentere.