Hovedadresse Besøksadresse: Boremarkveien 2, 4032 Stavanger Postadresse: Postboks 355, 4067 Stavanger Telefon: 51913700 Send oss e-post
Styrers stedfortreder Bjørghild A Hamre 51913040 / 92298735 Send oss e-post
Virksomhetsleder Erlend Norheim 51913039 / 404 74 591 Send oss e-post
Åpningstider i Jåttå barnehage Hverdager fra kl. 07.30 - 16.30 Stengt alle helligdager
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Kickoff for solklubben

I dag, 09.01.24, har Solklubben fra Fløy Nord hatt kickoff sammen ute i barnehagen. Vi har hatt samling og stjernejakt. Se bilder i artikkelen.

Det var en spent gjeng som samlet seg ute ved bålplassen i dag formiddag. På veien opp kunne de som så litt ekstra godt rundt seg, få øye på enkelte stjerner som var blitt hengt opp i busker og lekeapparat. Vi hadde en kort samling, delte ut ark og blyant, før vi hadde nedtelling fra 10 (som var litt i lengste laget for en Solklubb som var gira på å reise på stjernejakt), og letingen var i gang. Barna fikk vite i forkant at de skulle lete etter 8 stjerner, og at det var bokstaver på stjernene som de måtte skrive ned. Vi hørte barnelatter, og så at de samarbeidet for å finne alle stjernene. Det var noen av stjernene som var ekstra godt gjemt, så dere kan tro gleden og stemningen var høy da vi endelig klarte å finne de.

Da vi hadde funnet alle stjernene og bokstavene, måtte vi finne ut hvilket ord disse bokstavene skulle forme. Etter mye om og men, rare ord og latter, så kom det fra et barn; "Solklubb?". Jammen var det Solklubb vi var ute etter. Så artig start på året for Solklubben på Fløy Nord.

Main Image
Bilde 1 av 12