Velg avdeling Forside
Hovedadresse Besøksadresse: Boremarkveien 2, 4032 Stavanger Postadresse: Postboks 355, 4067 Stavanger Telefon: 51913700 Send oss e-post
Styrers stedfortreder Bjørghild A Hamre 51913040 / 92298735 Send oss e-post
Virksomhetsleder Erlend Norheim 51913039 / 404 74 591 Send oss e-post
Åpningstider i Jåttå barnehage Hverdager fra kl. 07.30 - 16.30 Stengt alle helligdager
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Trafikk

PARKERING:

På foreldremøte i september ble det stilt spørsmål med hensyn til barnehagens prosedyre om å rygge inn på parkeringsplassene i garasjen.

Vi henvendte oss til Trygg trafikk og deres mann Harald Heieraas svarer følgende:

Trygg Trafikk anser det som tryggest å rygge inn på parkeringsplass framfor å kjøre med snuten inn og rygge ut

Vi opprettholder derfor vår prosedyre om at alle skal rygge inn uansett hvor de parkerer.Det er trangt å ta barn inn/ut fra bilene, så det er viktig at vi får gode rutiner på dette:

Første bil som kommer - parker helt inntil en av betongsøylene.Andre bil - parker helt inntil den andre søylen  Bil 3 som parkerer i midten vil da få litt mer plass

Vær forsiktig når du åpner døren, og snakke også med barna om dette.

Hvis dere skulle være uheldig gi beskjed til oss.

Husk at foreldreparkeringen er på høyre side i parkeringshallen, den venstre er for oss ansatte.KJØRING MOT KJØRERETNING:Vi henstiller alle syklende foreldre om ikke å sykle mot enveiskjøringen i garasjen, det har vært tilløp til påkjørsler når travle foreldre kjører ut.

HUSK PÅ Å KJØRE I GANGFART BÅDE OPP AUSTTUNVEIEN OG HER I BOREMARKVEIEN.DET ER MANGE BARN I OMRÅDET!!!