Blåmeis

Velkommen til Blåmeis!

Vi er en 18-barns avdeling med barn i alderen 3-6 år. I år er vi 18 barn og 3 ansatte, en pedagog og to fagarbeidere.

Dagene på Blåmeis ser omtrent slik ut:
07:00 -Barnehagen åpner. Frilek. De barna som har behov for det kan spise frokost i barnehagen frem til 8.30. Kommer barnet etter dette skal barnet ha spist frokost hjemme.
9:30 - Samlingsstund
9:45 - Gruppetid
10:30 - 1.måltid
11:00 – 12:45 - Påkledning og utelek
13:00-13:30 - Hvilestund på avdeling
13:30 - 2.måltid
14:00 - Frilek mellom de store avdelingene eller gruppe i gymsal
16:30- Barnehagen stenger
I forbindelse med gruppetid eller andre opplegg i barnehagen kan dagsrytmen variere noe.

Vi har egen inngang og garderobe og et stort og variert uteområde som vi deler med Kjøttmeis, i tillegg til flere fellesarealer som hele barnehagen benytter seg av. Vi har faste dager vi benytter gymsalen.

Her har vi en fast turdag i uken. Det varierer hvor vi går, men vi benytter oss ofte av barnehagens turområde , eller så går vi til noen andre faste områder som Høyfjellet og Vakkerstien.

Vi bruker Visma Flyt Barnehage i den daglige kommunikasjonen med foresatte. Her legger vi ut månedsplaner, informasjon og bilder fra hverdagen.

Hvis det er noe dere lurer på eller har lyst til å besøke oss, så ta gjerne kontakt!

Avdelingstelefon: 904 73 125