Måkeveien 3 4580 Lyngdal
Telefon: 38 34 60 04 / 97157271 Faks: - Send oss e-post
Redaktør: Benedikte Limmesand
Velkommen til oss!

Sangfuglen barnehage er liten og koselig barnehage sentralt på Litlandsfeltet. Vi er en stabil gjeng voksne som har god kontakt med alle barn og foreldre hver dag.

Vi har barn fra 0 til 6 år fra alle skolekretser.

Barnehagen har en buss vi kan hente og bringe barn til og fra barnehagen med hvis dagen er travel for dere småbarnsforeldre. Den bruker vi også til turer o.l

Vi har hver dag en halvtime med sang dans og musikk. Ellers er det førskole for de større barna og lek og læringsgruppe for de små.

Vi holder til i en eldre villa med gammeldags frukthage.. Barna elsker utetiden i hagen med blomster, plen, kjempestor sandkasse og bugnende frukttrær om sommeren.

I år jobber vi med Torbjørn Egner og hans mest kjente bøker. Vi kommer til å bruke mest tid på Hakkebakkeskogen, Kardemomme by og Karius og Baktus. Det andre store temaet vi har i år er havet. Barna har vært veldig engasjert i disse emnene. Vi leser, dramatiserer, tegner og former i begge temaene :-)

Har du lyst til ha barnet ditt i vår lille barnehage, så er det søknadstid nå innen 1.mars. Gå inn på Lyngdal kommunens hjemmeside og finn barnehage. Klikk inn og søk.

Vi kan garantere at vi har høy voksendekning som gjør at barnet ditt blir sett hele tiden.

Velkommen til oss.😊😊😊