Framside
Telefon: 57853395 mobil 46814271 Send e-post til oss
Redaktør: Wenche H Nygård
Presentasjon av barnehagen

FJORDLY BARNEHAGE er en liten, trygg og god barnehage. Vi er en tradisjonsrik barnehage som har vært en viktig del av lokalmiljøet i over 30 år. Vi er opptatt av at barn skal lære og utvikle seg i trygge oversiktlige omgivelser med et stabilt og kvalifisert personale.

I januar 2018 publiserte bedrebarnehager.no n brukerundersøkelse hvor Fjordly barnehage stod som en av landets 45 beste barnehager. Barnehagen legger vekt på uteliv og mattradisjoner "fra jord til bord". Språk og språkutvikling er kontinuerlig rød tråd som vi jobber med i hverdagen.

Barnehagen ligger idyllisk til nær både fjord og fjell. Gårdsbrukene rundt oss gir oss en mulighet for nærkontakt med dyr, noe som er en del av hverdagen på sommerhalvåret. Barnehagens ute og inne områder har raust med plass for store og små, og vi nytter oss av de flotte og idylliske  nærområdene Vi er både "til lands og til sjøs". Med foreldre, naboer og andre samarbeidsparter på lag, får barna jevnlig erfaring også med større aktiviteter som for eksempel båtturer og fiske, baking på bakerie, krabbefiske og andre lærerike opplevelser. Fjordly barnehage er en barnehage med utvidet kristen formålsparagraf.