Publisert: 24. august 2023 | Sist endret: aldri | Forfatter: Steinar Seim

Påskefrokost og fellessamling på storrommet

Vi startet tidlig på morgenen med påskefrokost på de store avdelingene. Det ble en flott stund hvor stolte barn kunne ha med seg foreldre og/eller besteforeldre til en rolig og fin frokost i barnehagen.

Når påskefrokosten var unnagjort var det tid for fellessamling på storrommet. Mette hadde samling for alle avdelingene hvor tema var påske og hva vi kan finne på da. Noen liker å gå på tur i fjellet, mens andre kanskje synes det er best å være hjemme og slappe av. Mette viste også frem hva som er vanlig å kose seg med i påsken som f.eks appelsin og kvikk lunsj. Plutselig dukket påskeharen opp utenfor på lekeområdet, og ikke før den hadde forsvunnet igjen kom det en påskekylling og tittet inn på storrommet. En flott dag og super frokost og fellessamling i Åros barnehage i dag.