Publisert: 04. mars 2024 | Sist endret: 08. mars 2024 | Forfatter: Hilde Grimm

Foreldremøte og temamøte ang rus, mandag 11. mars

Forebyggende i kommunen vil neste uke besøke elevene på 9. trinn, og undervise de om rus. Det er et forebyggende tiltak, som vi har god erfaring med.

I tillegg blir det temakveld for foresatte mandag 11. mars. Der er foresatte for elever på både 9. og 10. trinn invitert, men 9. trinn vil i tillegg ha "klasse-foreldremøter" i forkant. Det gjelder alle klasser bortsette fra 9b (de har allerede hatt møte etter jul).

Her finner dere mer informasjon fra forebyggende:  Rus temakveld og undervisning 9tr

Oppsummert

- Foreldremøte i klasserommene for 9a,c,d,e og f mandag 11. mars kl. 17.30

- Temamøte for foresatte på 9. og 10. trinn mandag 11. mars i storeamfi kl. 18.30

Vi oppfordrer dere til å komme på foreldremøtene og temakvelden! Rus angår alle som har ungdom, og vi ønsker å stå sammen med dere i kampen mot rusmisbruk.

Hilsen rektor Hilde Grimm