Gosen barnehage Gosenlund 14 4041 Hafrsfjord Telefon: 51913267 Send oss e-post
Haugtussa barnehage Åroliljastien 2 4021 Stavanger Telefon: 51913315 Send oss e-post
Havhesten barnehage Professor Olav Hanssensvei 12 4021 Stavanger Telefon: 51913612 Send oss e-post
Krabat barnehage Kjell Arholms gate 26 Stavanger Telefon: 51913612 Send oss e-post
Madlavoll barnehage Professor Olav Hanssensvei 4021 Stavanger Telefon: 51912633 Send oss e-post
Redaktør: Margareth Olsen
Logg inn
Tur til Syden

Det regner og blåser ute, men det er godt og varmt på Trollstua.
Ville ikke sola komme til oss, så fikk vi reise til sola! Turen gikk nemlig til Spania! Barna har fått hver sitt pass og flybillett. De måtte gå gjennom sikkerhetskontroll og fikk stempel i passet sitt. På flyet ble sikkerhetsvideo vist før flyet tok av. Under flyturen ble det vist Erling og Bernt på nye eventyr og Paw Patroll. Vi fikk se en video om hvordan innflygning og landing foregikk. Da var vi endelig fremme i Spania. Det ble servert paraply drinker ( smoothie ) til alle barna. Vi hadde også 2 SPA stasjoner. Her fikk noen slappe av med agurk på øynene og noen fikk fotbad. Under samlingen leste vi Bukkene-Bruse drar til Syden. Til lunsj var det tortillalefser med ost og ketchup. Alle barna elsket å være i Syden. Til frukt var det is og fruktspyd. Etter frukt hadde vi Disco med Just Dance på Storskjerm.
Det ble en fantastisk tur! Store og små storkoste seg, og det ble skikkelig Syden-stemning. Super gjeng, super opplevelse
Main Image
Bilde 1 av 16