Om Roligheden

Roligheden rommer både småbarnsteam (1-2 åringer) og storebarns-team (4-5 åringer).

Småbarnsteam på Roligheden har plass til 28 barn i alderen 1-2 år. Teamet deler seg daglig i 2 grupper; And og Gås. And og Gås har hver sine egnet areal med egen inngang, garderobe, stellerom, lekeareal og spiseplass. De har et felles utelekeareal som er adskilt fra uteområdet til de store barna. Roligheden camping og Marvika er faste turområde for småbarna på And og Gås.

Kråke og Svane er storebarnsteamene med plass til 58 barn til sammen. Hos de store på Roligheden er det mange store og små rom for når teamene deler barna i mindre grupper. Det er faste turdager (2-3 dager i uka) for hvert team. Også de store benytter seg av Marvika og Roligheden camping som deres primære turområder. Kråke og Svane har et tett samarbeid for å kunne gi barna et rikt barnehagetilbud.