Velg avdeling Forside
Artikkel
Vedlegg til artikkel
Invitasjon til foreldregruppe
Postadresse Madla barnehagene, Postboks 355, Forus 4068 STAVANGER Telefon: 95056602 Send oss e-post
Bråde barnehage Storåkerveien 10 4046 Harfsfjord Telefon: 51913180 Send oss e-post
Molkeholen barnehage Madlamarkveien 4 4042 Harfsfjord Telefon: 51 50 73 83 Send oss e-post
Sandal barnehage Fasanveien 19 4042 Hafrsfjord Telefon: 51912340 Send oss e-post
Slåtthaug barnehage Havrestien 12 4042 Hafrsfjord Telefon: 51 91 33 40 Send oss e-post
Hafrsfjord åpen barnehage Regimentsveien 30 4045 Hafrsfjord Telefon: 95 80 28 82. Send oss e-post
Smiodden åpen barnehage Storlomveien 11 4049 Hafrsfjord Telefon: 989 03 426 Send oss e-post
Redaktør: Hilde Fagervik
Andre dokumenter
Foreldreforeningen SBF

Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Tilbud om å bli med i foreldregruppe

NB ny dato om oppstart. Vil du bli med i foreldregruppe hos oss? Vi har fortsatt ledige plasser på foreldregruppe med oppstart tirsdag16.april. Vi ønsker å tilby mulighet til å delta i foreldregruppe her hos oss i Smiodden åpen barnehage fra april måned. Tilbudet er på dagtid, er gratis og passer for alle som er omsorgspersoner for barn.

Foreldre som tidligere har deltatt i gruppe sier de opplevde å se barnet med andre øyne, at det var fint å være sammen med andre foreldre med barn i en gruppe for å reflektere over livet med barn. En annen tilbakemelding er at dette er et tilbud som alle foreldre burde få. Synet på barnet, det påvirker omsorgen barnet får. Og som omsorgsgiver til barn er du viktig i barnets liv. Vi ønsker at barn skal vokse opp og bli gode mennesker, dette er en mulighet til å delta i en gruppe for refleksjon med utgangspunkt i 8 samspillstema, vi starter med synet på barnet og avslutter med det mange vil ta først; grensesetting. Etter deltakelse i gruppe opplever deltakere at det er logisk at samspillstema tas i denne rekkefølgen og med grensesetting til slutt.

Tilbudet går ut til alle som kjenner dette kan være av nytte, og som har mulighet til å komme på dagtid. Går dere ikke hos oss i Smiodden åpen barnehage, kan det være en god anledning å bli kjent med oss og tilbudet vi gir til barn og voksne i Smiodden åpen barnehage.

Se mer informasjon på vedlegg til høyre, invitasjon til foreldregruppe.

Det er begrenset antall plasser. Håper vi ses.