Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Personalgrupper høsten 2022

Avdelingene i Ramsvigskogen barnehage vil fra høsten være:

Svalene: Hege K Frydnes, pedagogisk leder, Ricarda R. Zeilinger, konstituert barnehagelærer, Cristina V. Gatica, assistent, Lena Lyse, assistent.

Natur: Monica Eriksen, pedagogisk leder, Åse Marie Samuelsen, barne- og ungdomsarbeider, Erik T. Tytlandsvik, barne- og ungdomsarbeider, Cevahir Yildiz, assistent(t.o.m.) 31.12.2022

Regnbuen: Therese Sahr, pedagogisk leder, Mark A. Hamer, pedagogisk leder, Birte Rossi, assistent, Shanze Khawaja, assistent.

Som dere ser er det noen nye navn her, andre navn er borte. Lena Lyse tar over for Philip som endelig skal ut i verden og bruke utdannelsen sin, Therese Sahr tar over for Stine som går ut i permisjon. De kommer begge fra Storhaug-barnehagene; Lena har erfaring fra Nymansveien og var fast vikar i Storhaug-barnehagene, Therese kommer fra pedagogisk leder-stilling i Varden barnehage.

Ellers vil dere møte Hege Lie, utfører i Storhaug-barnehagene, Glenn vår eminente renholder og Svein-Inge Arnesen Sørbø, avdelingsleder.