Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Sommerfest 2022

Torsdag 16. juni blir det sommerfest i Ramsvigskogen barnehagen.

Vi har glede av å kunne invitere alle til sommerfest i Ramsvigskogen barnehage, torsdag 16. juni.

Kl. 16.00 Begynner en avslutningssamling for årets "Vetter". Det blir sang, moro, og utdeling av  en liten oppmerksomhet til hver Vetter. Alle er invitert til å se på.

Kl. 16.30 Blir det mat på "sandkassesiden" av barnehagen, og fest i regi av FAU. VI ønsker at dere foreldrene bidra med mat som kan deles. Det kan være pastasalat, kake osv. Listene for mat henger på avdelingene. Barnehagen stiller med kaffe. Ta med egen tallerken, bestikk og kopp for miljøs skyld!

kl.18.00 Avsluttes festen.

Søsken og andre familiemedlemmer/venner er velkommen, men foreldrene er ansvarlige for egne barn (også de som går i barnehagen) etter kl.16.30.

Festen er en utefest, klær dere etter været!