Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Gult nivå fra torsdag 16. desember

Her kommer litt informasjon om gult nivå i Ramsvigskogen barnehage.

Her er litt informasjon for tiden på gult nivå. Fra og med torsdag 16. desember er barnehagen åpen 08.00-15.30, barna må være hentet innen 15.30.

Mat serveres som vanlig.

Alle avdelinger har egen inngang (se skiltene). Barna på Regnbuen må hentes/leveres ved inngang C (den ved skuret).
Barn kan komme til barnehagen fra kl.08.00. Vi bruker inngangskortsystem; 2 foreldre om gangen kan levere eller hente inne på avdeling.
Ved henting, beregn litt tid, og husk å holde avstand hvis det er litt kø! De som er ute kan leveres ved porten. Dere kan ringe opp til avdelingen, og vi sender barna ned/opp.

Prøv å hente/ levere så fort som mulig!
Spør gjerne på avdelingen om dere lurer på noe.
Barnehagen er åpen 08.00-15.30.

Here is some information as we og into «yellow level» corona restrictions. From Thursday 16th December will kindergarten be open 08.00-15.30, all children must be collected by 15.30.

Food will be served as normal.

Each class has it’s own entrance (see the signs on the doors). Regnbuen must use the far door by the out-house.
Children can come to kindergarten from 08.00. We will use the «entry-card» system, only 2 parents will be allowed in at a time.
Allow some time when collecting your child, and remember to keep your distance if there is a queue. If there is a big queue, then you can ring up to the class and we will take you child out to you.

Please try to deliver/collect your child as quickly as possible to avoid queues!
Please ask us if you have any questions.
The kindergarten is open from 08.00-15.30