Artikkel
Skogen ved siden av Rosenli sykehjem
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Tur til Ramsvikskogen

Idag har barna fått besøket en liten skog i nærheten av Emmausstranda og Ramsvikskogen

Vi gikk en fin tur i høstsola idag. Vi traff på katter, hunder, store maskiner og bussen på veien til barnas store begeistring. Som mål i år skal vi prøve å bli kjent med nærmiljøet vårt.

Vi tok veien til Emmaus og bort til Rosenli sykehjem. Der fant vi en koselig liten skog og vi tok en liten tur inn dit. Barna får da gått i veldig ulent terreng og oppøvet sine grovmotoriske ferdigheter og balanse. Rundt Godalen generelt er det et rikelig og fantastisk naturmiljø for barna til å utforske og bli stimulert. Det tok oss bare litt tid å dra dit. Vi blir nok heller til å dra tilbake om våren når vi kan ha med oss matpakka på tur. Vi ønsker heller å bruke Storhaugmarka og Vardenstoppen som er mye nærmere som utgangspunkt for turopplevelser. Det er her vi vært tidligere. Vardenstoppen er heilt fantastisk turmål om vinteren for aking både  for store og små.

Main Image

Bilde 1 av 2