Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Når kan barnet komme i barnehagen.

Vi ber dere alle respektere barnehagenes rutiner for når deres barn kan komme i barnehagen.

Før levering i barnehagen er det viktig at man har vurdert barnets allmenntilstand, gått gjennom FHIs sider om smittevern og vurdert en eventuelle smittefare.

Det meldes om en høst og vinter med forventet høy smitte av luft- og dråpesmitte med resultat som omgangssyke, influensa, forkjølelse og såre halser. Dersom dette forekommer hos barnehagens personale får det direkte følger for barnehagens pedagogiske innhold. Er dere i tvil -ta en telefon til avdelingen.

Vi i Storhaug-barnehagene ber om at vi, oss ansatte og dere foresatte, sammen jobber for en høst og vinter med minst mulig smitte i barnehagene. For barnets beste.
Takk for forståelse og godt samarbeid.