Publisert: 25. juni 2026 | Sist endret: 25. juni 2026 | Forfatter: TR
Sommerfest 2026!
17. juni var det tid for sommerfest i barnehagen, med barn, foreldre og familie. Tradisjon tro var det koldtbord hvor alle tok med seg litt mat, som man satte på ett felles bord så alle kunne forsyne seg av godsakene!
I år var vi litt uheldige med været, da det selvfølgelig begynte å regne i det festen skulle begynne!
Barna var super flinke da de skulle synge tre sanger for de fremmøtte. Sangene i år var "Lille Petter edderkopp", "Min fille fille onkel Abraham" og "En lille ande vinge"!
Siden regnet valgte å melde sin ankomst, så vi ingen annen mulighet enn å flytte koldtbordet og det sosiale samværet inn på avdelingene!
Tusen takk for et godt oppmøte, og en riktig god sommer til dere alle!