Mikkelsmyrveien 1 4515 Mandal
Finn barnehage
select

VELKOMMEN TIL MINBARNEHAGE

MinBarnehage er en brukervennlig kommunikasjonsløsning som gjør det enkelt for barnehagen din å være oppdatert på nett.

Ved å bruke nettsideløsning fra MinBarnehage får man vist frem de spennende aktivitetene som skjer i barnehagen, samtidig som det er lett for de foresatte å holde seg oppdatert på hva som skjer.

Bestill nettside her dere også. (Dette gjelder ikke for foresatte som ønsker å abonnere på nyheter!)

Dersom du er en foresatt som ønsker å abonnere på nyheter, gjøres det direkte fra barnehagens egen nettside. Inne på barnehagens nettsider vil du finne en knapp i høyre marg hvor det står "Abonner på nyheter".

Det er nå mulig å legge til en plakat/låst artikkel på toppen av de ulike avdelingene.

En plakat/låst artikkel kan brukes til å introdusere de ulike avdelingene. Du har mulighet til å angi farge, tekstfarge, bakgrunnsfarge, bilde, type kantlinje, farge på kantlinje, bredde/tykkelse på kantlinje og avrundet kanter.

Vi har fått ny nettside laget på den nye nettsideløsningen vår.

Den nye nettsideløsnigen til minbarnehage.no gjør det enkelt for barnehagen å være oppdatert og tilgjengelig på nett. Vi har utviklet nettsiden i samarbeid med pedagoger som vet hva som må til for å gjøre dette så enkelt som mulig for dem som skal oppdatere nettsiden jevnlig.

Mange av våre kunder har allerede oppdatert til nye flotte hjemmesider. Gammel nettside vil etterhvert forsvinne, så anbefaler dere å starte jobben med ny nettside nå.

Oppgrader til ny nettside her.

Det er nå mulig å legge til en Twitter-feed som widget. Vi har lagt til vår twitter-feed på høyresiden på nettsiden. Er dere aktive på twitter kan dette være greit.

Dere kan også legge inn en annen twitter-feed med oppdateringer som måtte være interessant for barnehagen deres. Eksempler på twitter-kontoer kan være Fub sin twitterkonto (FUBforForeldre) evt. NRK-super (NRKSuper).

Her kan dere se noen eksempler på hvordan den nye nettsiden kan se ut.

Vi i MinBarnehage holder deg oppdatert og gir deg tips og ideer angående vår nye nettsideløsningen. I tillegg holder vi deg oppdatert med relaterte saker innen barnehagesektoren.

Følg oss du også!

Som ledd i vårt arbeid med å forbedre kommunikasjon mellom hjem og barnehage, har du mulighet til å abonnere på nyheter fra barnehagens hjemmesider og få de direkte tilsendt til din epost.

Last ned brevmal med informasjon angående å abonnere på nettsiden her.