Vannassen barnehage
SU for Åsen-barnehagene
Sørmarka Arena barnehage Sørmarkveien 22 4019 Stavanger Telefon: 97518343 Send oss e-post
Tyrihans barnehage Dalsetveien 7 4018 Stavanger Telefon: 91646626 Send oss e-post
Vannassen barnehage Vestvollveien 1 4017 Stavanger Telefon: 97518343 Send oss e-post
Redaktør: Hanne Rosså Lindanger
Logg inn
Trenger du bhgplass? Søk her
Søk barnehageplass
Åsen-barnehagene

Velkommen til Åsen-barnehagene,

Åsen-barnehagene  er en kommunal virksomhet som ble etablert 01.01.20, bestående av barnehagene Barnas hus, Sørmarka Arena, Tyrihans og Vannassen barnehage. Fra 15.08.23 ble virksomheten redusert til 3 barnehager når Barnas Hus måtte avvikles 14.08.23.

Vi jobber med trygghet, tilhørighet og trivsel i et inkluderende fellesskap. Omsorg, relasjoner og inkludering står sentralt i arbeidet med å skape et trygt- og godt barnehagemiljø og alle barn skal få et likeverdig barnehagetilbud av høy kvalitet.

Vi er opptatt av alle er medansvarlig for høy kvalitet, utvikling og drift hvor barna kjenner seg verdifulle, foreldrene opplever trygghet og ansatte får mulighet til å gjøre en god jobb. Vi er opptatt av å ha et godt arbeidsmiljø og høy kompetanse for å levere gode tjeneste slik at barna opplever et trygt- og godt barnehagemiljø.

Åpningstider for Åsen-barnehagene er kl.07.30 - 16.30

Vi har:

• En virksomhet med et godt faglig miljø.
  • En inkluderende gjeng med et kjekt og trivelig arbeidsmiljø.
  • Beliggenheten med tilgang på flotte turområder til Sørmarka, Vannassen og Vaulen.
  • Interessante og utviklende arbeidsoppgaver som man tar en del i.
  • Profesjonsveiledning til nyutdannede. Deltakelse på kurs- og fagopplæring og gratis videreutdanning gjennom udir.
  • Samarbeid med Uis og opplæringskontoret for å gi barnehagelærerstudenter praksisplass og læringer læreplass for å ta fagbrev som barne- og ungdomsarbeider.