Leiasundveien 10 4180 Kvitsøy
Redaktør: Line S. Pettersen
Velkommen til nytt barnehageår!

Da vil vi ønske små og store velkommen til et nytt barnehageår!

Da er dagen her og et nytt år er i gang. Vi ønsker tre søte små velkommen til Sjøstjerna og ønsker de tre som skal over på Kråkebolla lykke til der! :-)

Mona skal ha studiepermisjon frem til oktober (1/2 dag på kontoret hver uke) og da skal Liv være 50 % styrervikar. Bodil skal være på Sjøstjerna de dagene Liv er på kontoret. Borgny er pedagogisk leder på Sjøstjerna frem til oktober. Cecilie A. Øvrebø er ny som personal i barnehagen og skal jobbe på Kråkebolla, vi ønsker henne velkommen og lykke til! Tonje Sande er også ny her, dvs hun har jobbet mye som vikar:-) , og skal være pedagogisk leder på Kråkebolla frem til januar, vi ønsker henne også velkommen! Da blir personalfordelingen i høst slik:

Kråkebolla: Tonje, Signe, Cecilie og Sverre

Sjøstjerna: Borgny, Therese, Anne Christine, Bodil og Liv

Kjøkken: Grethe

Vi har hatt to kjekke planlegginsdager og er nå klare for å ta fatt på en ny høst. Det er kommet ny Rammeplan for barnehagen som tredde i kraft 1. august 2017. Denne jobbet vi med på plandagene og skal jobbe videre med å sette oss godt inn i. Ellers vil vi dette året fokusere på disse temaene; "IKT i barnehagen" og "Trivsel og glede i lek" .

Vi ser frem til et spennende og læringsrikt barnehageår! Dersom det er noe dere lurer på, har ris, ros eller ideer så er det bare å ta kontakt! :-)