Leiasundveien 10 4180 Kvitsøy
Redaktør: Line S. Pettersen
God sommer!! - Og litt info

Hei, nå nærmer ferien seg, og her er litt info til dere foreldre:-)

I sommer vil det bli ferieavvikling, og noen er allerede begynt:-) I sommerukene blir det færre barn, og vi har satt opp temaukene: Småkryp, Livet i havet, Vannlek, Piratuke, barnas valg og Idrett. Så altså, mye kjekke aktiviteter i sommer, håper også det blir noen badeturer til stranden:-) Audbjørg flytter tilbake til Kr Sand i sommer. I hennes sted kommer Tonje, frem til Jorunn er tilbake. Ingunn Erle har sagt opp sin stilling hos oss, så i hennes sted vil Cecilie Øvrebø være hos oss tre dager i uka, pga noe overtallighet på skolen. Liv blir vikarierende styrer for meg i august og september. Jeg skal ha utviklingsperm, der det blir for det meste selvstudie i "Tospråklige barn". Jeg skal også hospitere noe på Johannes læringssenter sin bhg i Stvg. Det gleder jeg meg til! Jeg kommer til å være i Kvitsøy bhg hver tirsdags ettermiddag i den perioden. Så jeg treffer nok noen av dere da:-) Så noe personalendringer blir det i høst, men for det meste kjente fjes:-)Da takker vi alle i personalet som slutter, for tiden vi har hatt sammen, og velkommen til de nye!! Jeg vil takke dere alle foreldre for det gode samarbeidet vi har, og ønske dere en strålende sommer!!!

Mvh Mona