Postadresse c/o Stavanger kommune Postboks 355, Forus 4067 Stavanger Telefon: 51508992/47540896 Send oss e-post
Bjergsted barnehage Rosenberggata 51 4007 Stavanger Telefon: 51913652 Send oss e-post
Hertervigtunet barnehage Seehusens gate 4 4024 Stavanger Telefon: 51913948 Send oss e-post
Kampen barnehage Bekkelundsgata 3 4024 Stavanger Telefon: 51913948 Send oss e-post
Solvang barnehage Møllegata 66 4008 Stavanger Telefon: 51913172 Send oss e-post
Veden åpen barnehage Tarjei Vesaas vei 13 4026 Stavanger Telefon: 45659628 Send oss e-post
Virksomhetsleder: Karin Egebakken
Det er 1 dokumenter i arkivet.
Personalinnlogging
Logg inn
Praktisk info

Neste uke er påskeuke. På mandag og tirsdag er det 11 barn.

På onsdag er det 3 barn. På onsdag er det åpent frem til 12.00. Vi slår oss sammen med Kleivå på onsdag. Vi serverer frokost og lunsj til ordinær tid. Men vi kommer ikke til å legge barnet ditt den dagen. Lever og hent barnet ditt på Kleivå, som er den andre småbarnsavdelingen som ligger i samme etasje som Rudlå.

Til dere som tar ferie på mandag, husk å tøm garderobeplassen til barnet ditt på fredag. Ta med ALT av klær og sko! Alle må tømme garderobeplassen siste dag barnet skal være i barnehagen før ferien. Vi skal vaske garderobene. Benytt sjansen å gå gjennom klær og sko om det er noe som er blitt for smått eller mangler navn.

Barnehagen er stengt torsdag 6.4, fredag 7.4 mandag 10.04 og tirsdag (planleggingsdag) 11.04.

Vi åpner igjen onsdag 12.04. og planen er å være ute HELE dagen og slå opp lavo, så HUSK Å HA MED KLÆR TILBAKE TIL BARNEHAGEN!

God påske!

Next week is Easter week. On Monday and Tuesday there are 11 children.

On Wednesday there are 3 children. On Wednesdays, it is open until 12.00. We collaborate with Kleivå on Wednesday. We serve breakfast and lunch at regular times. But your child will not sleep in kindergarten this day. Drop off and pick up your child at Kleivå, which is the other toddler ward on the same floor as Rudlå.

For those of you who start holiday on Monday, remember to empty your child's wardrobe space on Friday. Pick up EVERYTHING of clothes and shoes! Everyone must empty the Wardrobe on the last day the child will be in the nursery before the holiday. We are going to wash the wardrobes. Take the opportunity to go through clothes and shoes if there is something that has become too small or is missing a name tag.

The nursery is closed on Thursday 6 April, Friday 7 April, Monday 10 April and Tuesday (planning day) 11 April.

We will open again on Wednesday 12.04. and the plan is to be outside the WHOLE day and have fun, so REMEMBER TO BRING CLOTHES BACK TO THE KINDERGARTEN!

Happy Easter! :D

.