Gosen barnehage Gosenlund 14 4041 Hafrsfjord Telefon: 51913267 Send oss e-post
Haugtussa barnehage Åroliljastien 2 4021 Stavanger Telefon: 51913315 Send oss e-post
Havhesten barnehage Professor Olav Hanssensvei 12 4021 Stavanger Telefon: 51913612 Send oss e-post
Krabat barnehage Kjell Arholms gate 26 Stavanger Telefon: 51913612 Send oss e-post
Madlavoll barnehage Professor Olav Hanssensvei 4021 Stavanger Telefon: 51912633 Send oss e-post
Redaktør: Margareth Olsen
Logg inn
Avslutningsfest for førskolegruppen

Førskolegruppen
I dag hadde vi sommerfest for barna på Frøyfakse. Skolestarterne ble gjort ekstra stas på og gikk på tur til Sørmarka for å spise frokost. En foreldre hadde bakt nydelige sitronmuffins som vi spiste og drakk rosa saft til. Tenk å få spise muffins til frokost! Barna var overlykkelige .Vi plukket med oss sommerblomster som vi pyntet med i barnehagen. Vi samlet oss sammen ute til sang og Trude delte ut en rose og jeg et dikt med et hjerte. En høytidelig avslutning for våre skolestartere som vi er blitt så glade i. Festen fortsatte til lunsj med pølser og en deilig sjokolade kake som en foreldre hadde bakt til oss. Vi ønsker dere alle en fin sommer og ønsker førskolegruppen lykke til på skolen til høsten. Dere vil bli savnet av både store og små.