Endring i betalingsrutiner
Fra nå av blir alle fakturaer sendt på e-post, e-faktura eller avtalegiro. Sistnevnte er å anbefale! Fra nå av blir det altså ingen fakturaer å finne i posthyllene.
Faktura for januar er allerede sendt ut. Vennligst sjekk om dere har mottatt denne. Hvis ikke - gi beskjed! Da kan det være feil med e-postadressen, og det må i så fall rettes opp.
Til dere som har e-faktura; sjekk at dere har fått rett sum i nettbanken. For januar er det fakturert samme beløp som i desember. Økningen fra og med januar vil bli lagt til på februar-fakturaen. Vi har hatt tilfeller der feil telefonnummer er oppgitt. Da kommer jo forespørselen til feil person og det oppstår problemer. Dersom noen allerede har godtatt en e-faktura med feil sum, må dere slette denne avtalen i nettbanken og opprette ny avtale når dere betaler fakturaen manuelt.
For dere med avtalegiro; husk å heve beløpet i samsvar med økningen i foreldrebetalingen!
Så vil vi ønske dere alle et GODT NYTT ÅR!