Kvaleberg barnehage Flintegata 2A 4016 Stavanger Telefon: 51 50 70 57 Send oss e-post
Sandvikveien barnehage Sandvikveien 13 4016 Stavanger Telefon: 51 50 70 57 Send oss e-post
Redaktør: Monica Kapstad Ranck
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
For ansatte
Logg inn
Kvalebergbarnehagene - en trygg start

Kvaleberg barnehage og Sandvikveien barnehage ble organisert i en virksomhet 01.01.2020. Vi har felles lederteam bestående av virksomhetsleder Monica Kapstad Ranck og avdelingslederne Kristin M. Feyling og Elisabeth R. Barmen.

Barnehagenes åpningstid er 7.30 - 16.30. Vi har åpent hele året bortsett fra offentlige helligdager og fem planleggingsdager.  Jul- og nyttårsaften, samt onsdag før skjærtorsdag stenger vi kl. 12:00.

Vår visjon er En trygg start

I Kvalebergbarnehagene er vi opptatt av at alle ansatte skal ha en felles forståelse av visjonen en trygg start. Verdiene varm, tydelig og tilgjengelig beskriver hvilken kompetanse og praksis vi skal ha for å gi barna en trygg start i barnehageårene.

Alle ansatte i Kvalebergbarnehagene skal strebe mot å være en autoritativ voksen. Det betyr at de har en god balanse mellom å være varm og tydelig. Den voksne tar ansvar for relasjonen og skal alltid være større, sterkere, klok og god.

Økt kompetanse og felles forståelse hos alle ansatte skal gi en vedvarende endring av praksis og et kvalitativt godt barnehagetilbud.  Vi har derfor fokus på systematisk kompetanseheving av alle ansatte.

Vi vil i det kommende året jobbe med å implementere visjonen vår og lage en felles årsplan.