Hovedadresse Besøksadresse: Boremarkveien 2, 4032 Stavanger Postadresse: Postboks 355, 4067 Stavanger Telefon: 51913700 Send oss e-post
Styrers stedfortreder Bjørghild A Hamre 51913040 / 92298735 Send oss e-post
Virksomhetsleder Erlend Norheim 51913039 / 404 74 591 Send oss e-post
Åpningstider i Jåttå barnehage Hverdager fra kl. 07.30 - 16.30 Stengt alle helligdager
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Innplassering av virksomhetsledere i nye Stavanger

Gratulerer Tove Erna Belland

Tove Erna fortsetter som virksomhetsleder i Jåttå barnehage etter virksomhets -  og kommunesammenslåing i 2020

Virksomhetsledere i de kommunale barnehagene er nå innplassert i ny virksomhetsstruktur.

Barnehageområdet i nye Stavanger består av 20 barnehagevirksomheter med til sammen 20 virksomhetsledere og 58 avdelingsledere.

Det er i dag mange virksomheter med et stort spenn i størrelse og kompleksitet på barnehageområdet. Virksomhetsledere i alle barnehagene møter, uavhengig av størrelse, like store krav til fag, økonomi, personale og utvikling. På bakgrunn av dette er virksomhetsstrukturen for de kommunale barnehagene blitt gjennomgått og endret.–

Den nye virksomhetsstrukturen har flere barnehagebygg samlet i én virksomhet med felles ledelse. Dette grepet er gjort for at virksomhetene skal være bedre tilpasset krav og forventninger som barnehagen møter i dag, sier direktør Oppvekst og utdanning Helene Ohm.

I ny struktur er både virksomhetslederen og avdelingslederen definert som ledere med linjeansvar, og det blir etablert lederteam i alle virksomhetene. Dette skal bidra til økt kvalitet og et mer likeverdig barnehagetilbud for alle.

Forslag til innplassering ble drøftet med de tillitsvalgte tirsdag 14. mai. Direktør for oppvekst og utdanning har deretter konkludert med endelig innplassering i den nye strukturen.