Velg avdeling Forside
Hovedadresse Skeiehagen 37 4083 Hundvåg Telefon: 51 912121 Send oss e-post
Buøy barnehage Styrmannsveien 21B 4085 Hundvåg Telefon: 90 51 35 75 Send oss e-post
Vågen Barnehage Øvre Vågen 11 4085 Hundvåg Telefon: 51 85 80 90/ 90 18 14 29 Send oss e-post
Husebøstykket barnehage Vestrikroken 1 4085 Hundvåg Telefon: 51 85 09 50 Send oss e-post
Torsahagen barnehage Terje Vigensvei 19 4083 Hundvåg Telefon: 51 91 23 33 Send oss e-post
Skeiehagen barnehage Skeiehagen 37 4083 Hundvåg Telefon: 51 91 21 22 Send oss e-post
Redaktør: Elisabeth Aarthun-van der Hagen
Barnehageplass Stavanger kommune
Søk barnehageplass
Vedtekter
Pris og betaling
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
PLANLEGGINGSDAGENE 17&18 NOVEMBER

Et lite innblikk i innholdet for planleggingsdagene våre til dere foreldre.

I går hadde vi en fantastisk dag i Stavanger Forum. Kommunalsjef for barnehage, Monica Buvig Stenseth, holdt et innlegg om den nye strategiplanen for kvalitet i Stavangerbarnehagene frem mot 2030.

Så hadde Cecilie Evertsen fra læringsmiljøsenteret et foredrag om relasjonskvalitet og den avgjørende betydningen den har for barns utvikling og livskvalitet. Et foredrag som synliggjør viktigheten av vår rolle som utøvere av, og tilretteleggere for, god relasjonskvalitet fra et forskningsbasert perspektiv.

Til slutt var det Roger Finnjord sin tur. Den tidligere landslagstreneren holdt et foredrag om jakten på det gode laget. Han dro oss med på en reise gjennom sitt eget liv som yrkesutøver og menneske. Det lokket frem hele følelsesregisteret og sendte oss hjem med mange, lange tanker. Vi er takknemlige for en godt planlagt og gjennomført dag.

I dag skal vi forvalte inntrykkene og begynne arbeidet med strategiplanen. Det er et dokument vi gleder oss til å dykke inn i, og som vil være retningsgivende for vår praksis i Husebøstykket barnehage, Hundvågbarnehagene og Stavangerbarnehagene som helhet. Vi ser frem til nok en spennende dag og håper dere har det godt hjemme sammen med barna. Riktig god helg til dere alle!

Vi ses på mandag!

Mvh

Henrik

PS! Minner alle om å gå inn på foreldreundersøkelsen og fylle den ut.