Hovedadresse Skeiehagen 37 4083 Hundvåg Telefon: 51 912121 Send oss e-post
Buøy barnehage Styrmannsveien 21B 4085 Hundvåg Telefon: 90 51 35 75 Send oss e-post
Vågen Barnehage Øvre Vågen 11 4085 Hundvåg Telefon: 51 85 80 90/ 90 18 14 29 Send oss e-post
Husebøstykket barnehage Vestrikroken 1 4085 Hundvåg Telefon: 51 85 09 50 Send oss e-post
Torsahagen barnehage Terje Vigensvei 19 4083 Hundvåg Telefon: 51 91 23 33 Send oss e-post
Skeiehagen barnehage Skeiehagen 37 4083 Hundvåg Telefon: 51 91 21 22 Send oss e-post
Redaktør: Elisabeth Aarthun-van der Hagen
Barnehageplass Stavanger kommune
Søk barnehageplass
Vedtekter
Pris og betaling
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Informasjon om oppstart

Nytt barnehageår nærmer seg!

Det nærmer seg nytt barnehageår og ny oppstart for mange barn, og vi ønsker velkommen til alle nye barn som starter opp hos oss i Husebøstykket i løpet av august.

Nytt barnehageår starter 15. august og vi bruker august til tilvenning for nye barn. Planleggingsdag er satt til onsdag 17. august og da er barnehagen stengt. Vi har matpakker nå på sommeren og vi starter opp med smøremåltider igjen torsdag 18. august. Frem til den dato, må dere ha med matpakker.

Som dere alle har vært klar over, så har det vært  omfattende byggearbeider i barnehagen for at vi skal få grovgarderober som er mer i tråd med dagens standard og krav. Arbeidet går nå mot slutten og avdelingene Småtroll og Maurstua ble ferdig i vår og garderobene der er tatt i bruk. Skilpaddene blir ferdig til 15. august og kan ta i mot barn på ny avdeling.

Trestubben blir ikke ferdig til 15. august, med vil stå ferdig i slutten av september. Trestubben skal bruke personalgarderoben inntil videre. Trestubben vil bruke fellesrom på kjøkken og rommet til skoleklubben som avdelingens lokaler i påvente av at byggearbeidene skal stå ferdig.

Personal og foreldre har vært veldig tålmodige og rause i dette arbeidet, det har vært krevende, men vi ser nå at det går mot slutten og det er motiverende for alle!

Jeg vil også benytte anledning til å takke for meg, jeg går over i ny stilling som virksomhetsleder i Madlabarnehagene onsdag 17. august. Det har vært et spennende år i Husebøstykket, og jeg er nå klar for nye utfordringer i ny stilling.

Som erstatter for meg, er Henrik Hellevik ansatt og han starter opp 15. august. Henrik kommer fra Tjodmarka barnehage på Sola, han har mange gode tanker rundt det å drive pedagogisk utviklingsarbeid, vi har stor tro på at dette kommer til å bli veldig bra!

Vi ønsker Henrik velkommen til Hundvågbarnehagene!

Ønsker dere lykke til i nytt barnehageår,

Med vennlig hilsen Hilde