Velg avdeling Rød gruppe
Hovedadresse Olav Kyrres gate 23 4005 Stavanger Telefon: 51 50 70 90 Send oss e-post
Bamsefaret barnehage Heddeveien 137, 4034 Stavanger Postboks 355, 4067 Stavanger Telefon: 51913460 Send oss e-post
Bamsefaret åpen barnehage Heddeveien 141, 4034 Stavanger Postboks 355, 4067 Stavanger Telefon: 97765456 Send oss e-post
Gautesete barnehage Heddeveien 165, 4034 Stavanger Postboks 355, 4067 Stavanger Telefon: 51913020 Send oss e-post
Mariamarka barnehage Slettmyrveien 10, 4034 Stavanger Postboks 355, 4067 Stavanger Telefon: 51912838 Send oss e-post
Vågedalen barnehage Sara Berges gate 15, 4020 Stavanger Postboks 355, 4067 Stavanger Telefon: 51913579 Send oss e-post
Redaktør: Mona Mjølsnes Knutsen
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Bilder av barn på nett
Bilde av barn på nett
SBF - foreldreforening
SBF-foreldreforening

VÅGEDALEN BARNEHAGE

Visjon: "Hinna-barnehagene, med trygghet som rot, vokser vennskap og mot"

Vår visjon  danner grunnlag for å oppnå trygge barn, foreldre og ansatte. Dette skjer gjennom åpen, god kommunikasjon og et godt samarbeid mellom alle som er knyttet til virksomheten.

Vågedalen barnehage er en kommunal barnehage som holder til i Hinna bydel i Stavanger. Vi har 8 avdelinger fordelt på to bygg.

Vågedalen barnehage skal gi barn et godt miljø for individuell utvikling gjennom lek, sosialt samspill og kunnskapsorientert læring. Barnehagen skal bidra til å utvikle det enkelte barns personlighet og sosiale kompetanse. Barnehagen skal i samarbeid og forståelse med hjemmet ivareta barnas behov for omsorg og lek, og fremme læring og danning som grunnlag for allsidig utvikling. Bygge på grunnleggende verdier i kristen og humanistisk arv og tradisjon, slik som respekt for menneskeverdet og naturen, på åndsfrihet, nestekjærlighet ,tilgivelse, likeverd og solidaritet. Visjon for Stavanger kommune er: Sammen for en levende by med underpunkter:  * Er til stede *Vil gå foran *Skaper framtiden. Visjon for samarbeid i barnehagen: I vår visjon "Best sammen" ligger dette: Grunnlaget for å oppnå fornøyde barn, foreldre og ansatte legges i et godt samarbeid mellom alle parter. Verdier for samarbeid i barnehagen: Dette er de verdier som etter drøftinger og definisjoner er valgt som de verdier som skal være retningsgivende for alt samarbeid i barnehagen: Fellesskap-kommunikasjon-omsorg-tillit.

Velkommen til oss!

Påskeforberedelser i mars på rød

Påskegudstjeneste

En nydelig dag i barnehagen.

Ønsker alle en riktig god helg & god påske.
Minner om at tirsdag 2 april er planleggingsdag, barnehagen er da stengt