Avdeling Auglend - avdelingsleder Haugåsstubben 1 D 4016 Stavanger Telefon: 908 29 683
Avdeling Hillevåg - avdelingsleder Gerd-Ragna Bloch Thorsens gate 17-19 4016 Stavanger Telefon: 930 51 965
Postadresse Postboks 355 Forus 4067 Stavanger Telefon: 95011708 Send oss e-post
Redaktør: Hanne Rosså Lindanger
Det er 1 dokumenter i arkivet.
Tur

I ruskeværet som Stavanger hadde å by på i dag, var selvfølgelig Bjørnene på tur i nærmiljøet. Vi fikk oss en spesiell opplevelse på vei hjem. Da vi passerte sykehuset var noen av barna interessert i finne ut hva vindballongene (pølsene) brukes til. Så vi stanset og snakket litt om de. Og da kom det en hyggelig mann og spurte om vi ville bli med ned og se på helikopteret. Oi oi - hørte vi riktig??? Det var en gjeng som ble helt tause..... hørte vi riktig? Litt nølende men så var det en ivrig gjeng som ble med inn. En flott opplevelse. Så tusen takk til dere som så spontant inviterte oss inn og gav oss et minne for livet.

Main Image
Bilde 1 av 5