Avdeling Auglend - avdelingsleder Haugåsstubben 1 D 4016 Stavanger Telefon: 908 29 683
Avdeling Hillevåg - avdelingsleder Gerd-Ragna Bloch Thorsens gate 17-19 4016 Stavanger Telefon: 930 51 965
Postadresse Postboks 355 Forus 4067 Stavanger Telefon: 95011708 Send oss e-post
Redaktør: Hanne Rosså Lindanger
Det er 1 dokumenter i arkivet.
Velkommen til nytt barnehageår

Velkommen til nytt barnehageår hos oss på avd. Lemurene 💜

Hei og hjertelig velkommen til nytt barnehageår. Det er alltid spennende å starte et nytt barnehageår, venner som møtes igjen og nye vennskap som blir til. Ekstra spennende er det nok for de nye som har startet her. Vi som jobber på avdelingen har brukt denne august-måned til å bli litt kjent med barna, og barna har fått mulighet til å bli kjent med de andre barna på Lemurene. Det oppleves som at alle de nye barna som har kommet på Lemurene har hatt en fin start her. Samt at overgangen fra liten til stor avdeling har vært vellykket. Dette med god hjelp fra de barna som allerede går på Lemurene. De har vært flinke til å ta vare på, og ønske alle de nye barna velkomne.
Vi voksne på avdelingen ser frem til et supert barnehageår med en fantastisk gjeng.

Litt praktisk info:
Foreldremøte vil holdes avdelingsvis, onsdag 28.9 kl.19-20:30.
Det vil bli utviklingssamtaler med foresatt(e) og pedagogisk leder i løpet av september/oktober måned. Liste med påmelding kommer senere. Det er også mulighet å gjennomføre samtalen elektronisk gjennom teams.

Barna vil få servert lunsj og frukt på avdelingen fra torsdagen (01.september). Mer informasjon om dette skal dere ha fått et skriv om på mail.

Det er fint at barna har med nok klesskift i barnehagen, og at dere sjekker dette jevnlig. Vi har opplevd at barna ikke har igjen mer skift når de har blitt våte eller møkkete, og de har derfor vært nødt til å låne klær av hverandre.

Når vi har turdager på fredager, kan det være lurt å ta med gode tursko og en sekk som er god å gå med på litt lengre turer.

Hilsen oss på Lemurene.