Avdeling Auglend - avdelingsleder Haugåsstubben 1 D 4016 Stavanger Telefon: 908 29 683
Avdeling Hillevåg - avdelingsleder Gerd-Ragna Bloch Thorsens gate 17-19 4016 Stavanger Telefon: 930 51 965
Postadresse Postboks 355 Forus 4067 Stavanger Telefon: 95011708 Send oss e-post
Redaktør: Hanne Rosså Lindanger
Det er 1 dokumenter i arkivet.
"Den lille larven Aldrimett" har kommet på besøk....

...og den fikk være med oss på samlingsstund.

Marie var på hytta si i helgen og der fant hun en helt levende «Lille larven Aldrimett». Larven, egentlig to larver, fikk være med til barnehagen og hilse på ungene. De fikk også være med på samlingsstunden og høre når Anita leste den fine boken om "Den lille larven Aldrimett". Larven i boken er fryktelig sulten, han spiser alt mulig. Til slutt er han god og mett og da spinner han seg en puppe - og så vips har larven blitt forvandlet til en vakker sommerfugl.

Nå lurer vi veldig på om larvene våre blir forvandlet til sommerfugler? Vi ser at de er veldig sultne og at de spiser masse på rosebladene som de har oppi krukken. Kanskje vi er så heldige at vi får se at de spinner seg en puppe?

Main Image

Bilde 1 av 10