Velg avdeling Forside
Telefon: 51 73 63 90 Send oss e-post
Redaktør: Line S. Pettersen
Sommerferie

Nå er det snart feriemodus i barnehagen:-)

Noen barn har allerede gått på ferie, og en del av personalet begynner ferien sin fra neste uke. Vi bruker vikarer som Ragnhild og Sverre i ferien, og ellers er det kjente fjes.

Vi har åpent hele ferien, og er nedi 7 barn på det minste. For at også barna som er her i sommer skal ha et godt tilbud, har vi ukestemaer som: Barnas valg, Yrker, Livet i strandkanten, Idrett, Vann og Livet i havet. Da blir det opplegg utfra temaer, og selvfølgelig spontanturer til stranda hører med. Jeg har ferie hele juli, og ønsker å takke for et godt samarbeid i året som har vært! Det gode samarbeidet fører til et felles mål og det er jo at barna trives i bhg vår:-)

Ønsker også å takke alle Trollkrabbene for fine år i bhg, og lykke til på skolen:-)

Minner om plandager i august, 18-19, da bhg har stengt.

GOD SOMMER!!

Mvh Mona