Publisert: 11. januar 2024 | Sist endret: 11. januar 2024 | Forfatter: Sissel Beate Dyb

Samling

I dag hadde vi besøk av ei Nina som jobber som rådgiver i kommunen. Hun jobber med å representere barn og unge i plan og bygningssaker.
Hun hadde samling hvor hun fikk førskoleklubbens innspill til hvordan Haugenparken og Nodelandssentrum kan utvikles. Hun viste barna bilder fra de ulike stedene og spurte dem om hva de synes var gøy å gjøre der og hva de kunne tenke seg skulle være annerledes. Hvilke leker og aktiviteter vil barna ha her.
Barna kom med mange gode innspill, alt fra fotballbinge til svømmebasseng og karusell. Denne samlingen ser vi som sammenheng med fagområde nærmijlø og samfunn og barns medvirkning, som vi jobber med i barnehagen og er en en del av Rammeplan for barnehager.