Leiasundveien 10 4180 Kvitsøy
Redaktør: Line S. Pettersen
Det gis to moderasjonsordninger for familier eller husholdninger med lav inntekt.

Søknadsfrist for hovedopptaket med plass i barnehagen vår fra august 2024 er 1. mars 2024

Barn som allerede har plass, men ønsker endring i oppholdstid kan melde dette til barnehagen innen oppsatt søknadsfrist.

Søknadskjema finner dere her på barnehagens hjemmeside - under fanen meny og søknadskjema Kvitsøy barnehage, eller det kan sendes digitalt på kommunens hjemmesider. Dersom dere har spørsmål, ta kontakt med styrer Line S. Pettersen (line.pettersen@kvitsoy.kommune.no)

Vår alles beste Therese har i dag bestått fagprøven som barne- og ungdomsarbeider! Vi heiser flagget og sender opp raketter, mens vi roper hurra! Små og store i barnehagen er så stolte av deg at vi nesten sprekker!

En ansatt i barnehagen har i dag testet positivt for covid-19. Dette innebærer at de fleste barn og samtlige ansatte er i smittekarantene. Alle foreldre er blitt informert. Smittesporingsteamet i Randaberg vil ta kontakt med alle som er berørt i løpet av morgendagen. Da samtlige ansatte er i smittekarantene er barnehagen stengt til og med torsdag 08.07.21.